Wojna pomiędzy Kaedwen, Aedirn właśnie się skończyła. Na pobojowiskach trup ścieli się gęsto. Trupożery wychodzą na biesiadę. Dezerterzy chowają po lasach i wykrotach. Nastał niebezpieczny czas - nikt nie może być pewien jutra. Generalicja Aedirn chce uniknąć kolejnego zbrojnego konfliktu. Małe drużyny mają wedrzeć się na teren wroga i odzyskać utracone dobra, dokonać zamachów, stworzyć zamieszanie w szeregach nowo formujących się posterunków. Granica ma zawrzeć, ale po cichu...
Ekwipunek
Pamiętajcie o jednej zasadniczej kwestii - wasz ekwipunek jest zoptymalizowany pod kątem fabuły rozgrywki. Grając wcielamy się w postacie żołnierzy, nie najemników z krajów zbyt odległych aby współpracować z armią Demawenda. Wszyscy jesteście wyposażeni w przeszywanice, narzuty w postaci płaszczy i torby, gdzie mieści się odrobina podręcznego ekwipunku. Każdy posiada nieznaczne - już - racje żywnościowe (głównie suchary). Pod przeszywanicą jesteście odziani w wygodne, wełniane odzienie. Dobrze izoluje termicznie, ale okropnie długo schnie, a więc uważajcie i pamiętajcie o tym.
Każdy posiada rzeczy typowe w podróży, czyli na pasie zawieszone bukłak, dwie kaletki - w jednej sztućce, w drugiej drobne rzeczy prywatne. W zależności od potrzeb mogą to być karty, kości czy jak zostało to przedstawione, mała klepsydra. Nie, nie służą one do przenoszenia bomb, petard i składanych broni czy miniaturowych infrytów. Mały nóż w rogowej pochwie.
Poniżej przedmioty dedykowane konkretnym bohaterom:
Liam - miecz i długi sztylet jako bronie. Dodatkowo: listy dla agenta "Cintra", dwie petardy hukowe. Finanse posiadane przy sobie: 48 marek
Calevan - miecz, buzdygan jako bronie. Dodatkowo: mapa okolicy, dwie petardy dymne.
Finanse posiadane przy sobie: 56 marek
Nolan - miecz i tarcza jako bronie, sztylet. Dodatkowo: rzemienie, przebijak do skóry.
Finanse posiadane przy sobie: 22 marki
Aleksander - miecz i łuk (osiem szypów), sztylet. Dodatkowo: dziesięć grotów i trzydzieści korek brzozowych. Finanse posiadane przy sobie: 40 marek
Raagin - miecz i łuk (osiem szypów), sztylet. Dodatkowo: dziesięć grotów i trzydzieści korek brzozowych. Finanse posiadane przy sobie: 18 marek
Wolfgang - sztylet, łuk (sześć szypów) i arbalet. Dodatkowo: zestaw pierwszej pomocy i dwie petardy wybuchowe. Finanse posiadane przy sobie: 64 marki
Subskrybuj:
Posty (Atom)