Dołączenie do gry / Przygotowanie postaci


W sprawie dołączenia do rozgrywki proszę o kontakt z prowadzącym klikając tutaj.

1. Przygotowanie postaci do rozgrywki nie należy do skomplikowanych, każdy więc powinien poczuć się jak ryba w wodzie tworząc swojego bohatera. Po pierwsze należy przygotować opis odgrywanej przez siebie jednostki. Należy przy tym pamiętać, że:
  • Jest to kampania wojskowa, przeznaczona dla żołnierzy armii Demavenda III. Wszyscy zatem wcielają się w postaci żołnierzy służących w siłach specjalnych Aedirn.
  • Wydarzenia opisane w przygodzie mają miejsce po Pokoju Cintryjskim, a więc po wojnie z Nilfgaardem w roku 1273. Król Henselt umyślił raz jeszcze zdobyć dla siebie Dolną Marchię. Jego armia zatrzymała się w połowie Doliny Pontaru. Królestwo jest zrujnowane wojną i działaniami militarnymi.
  • Jako, że w Aedirn nie istnieje coś takiego jak tolerancja, gracze wcielają się w postaci ludzi, lub ćwierć i dalej, elfów.
  •  Wybór profesji jest rozległy, ale i również ograniczony. Jako, że jest to wojsko, nie uświadczymy tu wiedźminów, a w przypadku tego oddziału i magów. W pierwszej kolejności należy zdecydować w jakiej broni - jako żołnierz - się specjalizujecie. Następnie określić profesję dodatkową: cyrulik, myśliwy, saper, podżegacz itp.  
2. Po opisaniu wyglądu oraz historii, należy zastanowić się nad samą osobowością bohatera, wiek i wiadomo - płeć. Jaki będzie i jakie jest jego ustosunkowanie wobec religii, innych ras oraz sytuacji politycznych.

3. Następnie należy pobieżnie wybrać swoje statystyki. Selekcjonując od najważniejszej do najmniej istotnej: Siła Fizyczna, Kondycja, Wytrzymałość, Zręczność, Zwinność, Percepcja, Intuicja, Charyzma, Szczęście.

4. Tak gotowy opis należy przesłać do prowadzącego, który stworzy krótki opis profilu postaci w zakładce "Bohaterowie" i można grać. Kwestia ekwipunku jest ustalana na podstawie wybranych profesji, specjalizacji i historii.

5. Na podstawie wyżej wymienionych zapytań, należy przygotować dwa opisy - jeden krótszy dla innych graczy, oraz rozwinięty dla samego prowadzącego rozgrywkę.

6. Upraszam o trzymanie się konwencji bycia żołnierzem armii Demawenda. Przygoda dla "bohaterów" będzie miała miejsce innym razem. Tymczasem interesuje mnie zżycie się z prostą postacią, gracz ma wykazać umiejętność operowania w realiach wiedźmina i co więcej, wykazać się zdrowym rozsądkiem.